Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „SUPICO”
Wojciech Piękoś, Agnieszka Piękoś-Jucha S.C.
Informuje, iż zawarto umowę nr POPW.01.04.00-18-0004/21-00 na realizację projektu pn. „Wzrost konkurencyjności firmy SUPICO poprzez wdrożenie strategii wzorniczej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.4 Wzór na konkurencję – II Etap, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Opis projektu:
Realizacja niniejszego projektu polega na wdrożeniu kluczowych dla dalszego rozwoju firmy SUPICO rekomendacji wzorniczych z opracowanej w ramach Etapu I dz. 1.4. POPW strategii wzorniczej.
Cel projektu:
Głównym celem projektu jest wzrost konkurencyjności i potencjału rozwojowego firmy SUPICO w oparciu o wzornictwo przemysłowe poprzez wdrożenie rekomendacji opracowanej w I etapie dz. 1.4. PO PW strategii, obejmujące zaprojektowanie i wdrożenie nowego produktu, nowych technologii produkcji oraz nowych narzędzi marketingowych, co umożliwi firmie SUPICO wprowadzenie na rynek innowacji produktowej, procesowej, organizacyjnej i marketingowej.
Planowane efekty:
- < Przeprowadzenie profesjonalnego procesu związanego z zaprojektowaniem i wdrożeniem na rynek nowego systemu ogrodzeniowego, co zwiększy konkurencyjność oferty SUPICO, pozycję firmy i marki SUPICO na rynku oraz potencjał rozwojowy firmy w kolejnych latach.
- Osiągnięcie wysokiej konkurencyjności zaoferowanego produktu dzięki unikalnemu wzornictwu i dostosowaniu funkcji użytkowych do oczekiwań użytkowników oraz trendów rynkowych.
- Zwiększenie zysków dzięki dodatkowemu wolumenowi sprzedaży linii nowego produktu w latach 2022-27.
- Poprawa komunikacji zewnętrznej, wizerunku firmy oraz rozpoznawalności marki SUPICO jako producenta paneli i systemów ogrodzeniowych.
- Wzrost umiejętności wykorzystania wzornictwa w celu dalszego rozwoju produktów firmy oraz budowy marki SUPICO.